فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

چلسی آنتونیو کونته-کارلو کودیچینی-هواداران-هواداران چلسی-لندن-شهر لندن-کارلو آنچلوتی-جیانلوکا ویالی-یوونتوس-جیانلوکا ویالی در یوونتوسممکن است آنتونیو کونته به ایتالیا بازگردد.

به گزارش فوتبال جهان ، استفانو پیولی سرمربی اینتر ممکن است در صورت عدم کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا از سمت خود برکنار شود و گروه سونینگ گزینه ای جذاب را برای جانشینی وی در نظر دارد.

به گزارش روزنامه لارپابلیکا ، گروه سونینگ برای به خدمت گیری آنتونیو کونته ، سرمربی موفق ایتالیایی چلسی در تابستان پیش رو مذاکراتی را آغاز کرده است. قرارداد کونته در سال 2019 با چلسی به اتمام می رسد اما این سرمربی که تجربه ای موفق در انگلیس داشته است، ممکن است به دلایل خانوادگی و مشکلات با رومن آبراموویچ، مالک چلسی زودتر از موعد از این تیم جدا شود. آبراموویچ هنوز بودجه نقل و انتقالات فصل آینده چلسی را تعیین نکرده و کونته همچنین قصد داشت تا شش نفر از کادرفنی اش را خودش انتخاب کند که باشگاه تنها با سه انتخاب کونته موافقت کرده است. به همین خاطر، کونته در چلسی چندان خوشحال نیست و ممکن است اینتر مقصد آینده وی باشد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">