فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پس از کش و قوس های فراوان ، به نظر می رسد دوشنبه روز رسمی شدن قرارداد وینگر 22 ساله با میلان باشد.
به گزارش فوتبال جهان ، امروز اتفاقات عجیبی در باشگاه میلان رخ داد، این باشگاه در توییتر رسمی خود اعلام کرد جرارد دلوفئو را به صورت قرضی به خدمت گرفته است اما دقایقی بعد خبرهایی منتشر شد که اورتون از اینکه میلان بدون اینکه دلوفئو قراردادی را امضا کرده و تستی پزشکی را بگذراند، عصبانی است.
به گزارش میلان نیوز، انتقال این وینگر اسپانیایی قطعی است و اینکه میلان خبر انتقال رسمی دلوفئو را از حساب توییترش پاک کرده جای نگرانی ندارد. میلان با پرداخت 750 هزار یورو که سینویوروپ این مبلغ را تهیه کرده است، برای یک نیم فصلدلوفئو را در اختیار خواهد داشت. انتظار می رود روز دوشنبه وی در تست های پزشکی روسونری ها شرکت کند و با امضای قرارداد، رسما کار خود را در این تیم آغاز کند.
حتی Gazzetta.it، مدعی شده است این بازیکن شماره 7 را بر تن خواهد کرد و برای بازی مقابل یوونتوس در کوپا ایتالیا، در دسترس خواهد بود. نکته دیگری که مورد بحث است، قرضی بودن این انتقال است، در حالی که قبلا گالیانی اعلام کرده بود پیشنهادی قرضی با حق خرید به تافی ها ارسال کرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">