فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

استیون جرارد از فوتبال خداحافظی کرد

پنجشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۴:۲۲ ب.ظ

استیون جرارد

استیون جرارد هافبک سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتال جهان ، جرارد 36 ساله بعد از 18 ماه بازی در لیگ ایالت متحده ، تصمیم گرفت از فوتبال خداحافظی کرد.

استیون جرارد که از سال 1998 در ترکیب لیورپول حضور داشت، در سال 2015 و بعد از انجام 504 بازی و به ثمر رساندن 120 گل از این تیم جدا شد و به لس آنجلس گالکسی پیوست. جرارد نتوانست طعم شیرین قهرمانی در لیگ برتر را در لیورپول بچشد اما عضوی لاینفک از قهرمانی دراماتیک مرسی سایدی ها در لیگ قهرمانان 2005 بود.

 

جرارد مجموعاً در لیورپول 3 بار فاتح لیگ کاپ، 2 بار FA CUP، 1 جام خیریه، 1 لیگ قهرمانان، 1 سوپرکاپ اروپا و 1 جام یوفا شد.

 

جرارد در عرصه ملی نیز سالها با لباس سه شیرها به میدان رفت و از سال 2000 تا 2014 عضو تیم ملی بود. جرارد در 114 بازی 21 گل به ثمر رساند اما در فتح تورنمنت های مختلف ناکام ماند و شاید پیروزی حیرت انگیز سال 2001 با 5 گل در خاک آلمان را بتوان درخشان ترین پرده او از حضور در ترکیب انگلیس داست.

جرارد بعد از 18 ماه حضور در ایالت متحده و علیرغم شایعاتی که مبنی بر بازگشت او به تیم کلوپ وجود داشت، امروز رسما از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">