فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو به طور حتم قراردادش با رئال را تمدید خواهد کرد و طبق ادعای مارکا همه چیز آماده است تا پس از اتمام یورو و در یک نشست خبری، قرارداد جدید فوق ستاره پرتغالی به امضا برسد.

به گزارش فوتبال جهان ، کریستیانو رونالدو سال 2009 با رقم 94 میلیون یورو از یونایتد به رئال پیوست و فصل گذشته توانست رکورد گلزنی این باشگاه را از آن خود کند. رونالدو را بسیاری بهترین بازیکن تاریخ رئال حتی بالاتر از دی استفانو می دانند.

اگر چند سال قبل در مورد ادامه حضور این بازیکن در رئال تردیدهایی وجود داشت اما حالا همه اطمینان دارند که رونالدو قرارداد فعلی اش که تا 2018 اعتبار دارد را تمدید خواهد کرد. او چندی پیش در یک مصاحبه صراحتا گفت که قصد دارد تا پایان دوران فوتبالش در رئال بماند و اگر مدیران باشگاه باهوش باشند، با من تمدید خواهند کرد.

مارکا امروز گزارش داد که قرارداد جدید رونالدو آماده شده و او تا 2020 با رئال تمدید خواهد کرد. بر اساس یک بند، قرارداد می تواند بصورت خودکار تا 2021 نیز اعتبار داشته باشد. طبق ادعای این منبع، رقم دریافتی سالانه رونالدو همان 21 میلیون یورو باقی خواهد ماند و این بازیکن تا 35 سالگی در رئال ماندنی است. طبق گفته رونالدو، او قصد دارد تا 40سالگی نیز بازی کند. قرار است در یک نشست خبری پس از اتمام یورو 2016، قرارداد جدید رونالدو به امضا برسد.

  • ۹۵/۰۴/۰۴
  • FOOTBAL JAHAN

کیریستیانو رونالدو

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">