فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

الگری پایان فصل از یوونتوس جدا می شود

جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ق.ظ

به نظر می رسد داستان یوونتوس و الگری به پایان خود نزدیک شده باشد.
به گزارش فوتبال جهان ، به نظر می رسد ، مسیر یوونتوس و مکس آلگری ، در پایان فصل از هم جدا خواهد شد. پس از پیروزی یوونتوس مقابل کروتونه ، سرمربی یوونتوس در پاسخ به شایعه حضورش در انگلیس با تردید پاسخ داد و اکنون شایعات جدایی او  بیش از پیش جدی تر شده است.
بر اساس ادعای کالچومرکاتو ، باشگاه یوونتوس و ماسمیمیلیانو الگری به توافق ضمنی رسیده اند که در پایان فصل به صورت توافقی قطع همکاری کنند.  آخرین سرمربی یوونتوس که بیش از سه فصل هدایت این تیم را برعهده داشته، مارچلو لیپی است و آنتونیو کونته هم آخرین کسی بود که پس از سه فصل حضور در یوونتوس و علی رغم داشتن قرارداد ، تابستان از این تیم استعفا داد و از این تیم جدا شد و به نظر می رسد سرنوشت مشابهی در  انتظار الگری نیز باشد.
بر همین اساس گفته می شود که پائولو سوسا گزینه جدی یوونتوس برای جانشینی ماسمیلیانو الگری خواهد بود، با این وجود لوچیانو اسپالتی که قراردادش در پایان فصل با رم به اتمام می رسد، یکی دیگر از گزینه های جانشینی الگری خواهد بود.
این در حالی است که روزنامه Il Tempo  امروز صبح مدعی شده بود که مائوریتزیو ساری برای جانشینی الگری حتی با مدیران یوونتوستماس هایی داشته است.
الگری دو عنوان اسکودتو، دو کوپا ایتالیا، یک سوپرکاپ ایتالیا را در مدت زمان حضورش در یوونتوس تجربه کرده است، او با یوونتوس نایب قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2014-2015 نیز شد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">