فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مهاجم فرانسوی موناکو - لیگ قهرمانان اروپا - منچسترسیتی - موناکوپدیده 18 ساله موناکو خواهان زیادی در اروپا دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، کیلیان امباپ مهاجم فرانسوی و 18 ساله موناکو با بازی‌های درخشانش از حالا علاقه باشگاه‌های بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده و هیچ بعید نیست در همین تابستان شاهد رقابت جذاب میان مشتری‌های وی باشیم.

به گزارش as،کیلیان امباپ از جمله آینده‌دار ترین بازیکن فرانسوی دنیا محسوب می‌شود. او که در تمامی تیم‌های پایه‌ای فرانسه بازی کرده و در تیم زیر 19 ساله‌های این تیم نیز قهرمان اروپا شده است، همان بازیکنی بود که در جدال چند شب پیش منچسترسیتی و موناکو، گل دوم نماینده فرانسه را به زیبایی وارد دروازه کابایرو کرد. او البته در آن بازی در چند صحنه دیگر نیز استعدادش را نشان داد. استعدادی که باعث شده تا خیلی‌ها او را آنری جدید بنامند. چه آنری هم فوتبالش را از موناکو آغاز کرد. 

روزنامه اکیپ چاپ فرانسه امروز در گزارشی ویژه ادعا کرد رئال مادرید به همراه چندین باشگاه بزرگ دیگر اروپایی از جمله بارسلونا، آرسنال، دورتموند و بایرن مونیخ امباپ را زیرنظر دارند تا در فرصتی مناسب برای جذب او اقدام کنند. بازیکنی که تا سال 2019 با موناکو قرارداد دارد و گفته می‌شود مسئولان این باشگاه از حالا به فکر تمدید قرارداد مهاجم آینده‌دار هستند.

این البته پایان کار نیست و تیم سراسر استعداد ژاردیم به یکی از جذاب‌ترین اهداف باشگاه‌های بزرگ اروپایی تبدیل شده است. از برناردو سیلوا، باکایوکو، سیدیبه و لمار به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود که در تابستان آتی پیشنهادهای فراوانی از سوی دیگر تیم‌ها دریافت خواهند کرد و احتمالا موناکو به کانون نقل و انتقالات تابستان آتی تبدیل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">