فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

اکیپ و فاش کردن دلیل ناکامی پاریسن‌ژرمن در جذب گریزمانستاره فرانسوی هم می‌توانست یکی از پرسر و صداترین نقل و انتقالات تابستان گذشته باشد.

به گزارش فوتبال جهان ، آنتوان گریزمان مهاجم ملی‌پوش اتلتیکومادرید که سه شنبه شب به عنوان بهترین بازیکن فصل 2015 - 2016 لالیگا نیز انتخاب شد، به دلیل شک و تردیدهای برخی مدیران بلند پایه پاریسن‌ژرمن ، در پیوستن به این باشگاه ناکام ماند.

به گزارش اکیپ ، پاریسن‌ژرمن که با مالک ثروتمند خود همواره در پی جذب بهترین بازیکنان دنیاست، از تابستان امسال اولویت خود را بر جذب ستاره‌های فرانسوی قرار داد و طبیعتا به دنبال بهترین بازیکن فرانسوی اخیر دنیا نیز بود. پیش از یورو 2016 بود که مسئولان باشگاه پاریسی اولین ملاقات‌ها و مذاکرات را با مدیربرنامه‌های گریزمان آغاز کردند و حتی خود گریزمان هم مذاکرات پیشرفته با قهرمان فرانسه را تایید کرد. با این حال، به یک باره خبر تمدید قرارداد گریزمان با اتلتیکو رسمی شد. 

اما چگونه شد که گریزمان به پاریس نرفت و این پروژه لغو شد؟ اکیپ گزارش داد که علی‌رغم میل باطنی ناصرالخلیفی، چند تن از مدیران بلندپایه باشگاه پاریسن‌ژرمن چندان موافق خرید گریزمان نبودند و بارها به خلیفی از شک و تردیدهایشان به ارزش واقعی این بازیکن می‌گفتند. آن‌ها که می‌دانستند برای جذب گریزمان باید 80 میلیون یورو بند آزادسازی‌اش را پرداخت کنند، به دلیل شک و تردیدها و عدم اجماع در میان مدیران بلندپایه، فرصت را از دست دادند تا گریزمان با اتلتیکومادرید تمدید کند و بند آزادسازی‌اش نیز به 100 میلیون یورو برسد.

و چه جواب روشن و قاطعی درباره کیفیت و ارزش خود به برخی مدیران پاریسن‌ژرمن داد آقای گل و بهترین بازیکن یورو 2016!

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">