فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user137112/news/ballon-d-039-or-senegalais-l-039-anps-publie-la-liste-des-5-nomines-607413.jpg
ایجنت مهاجم لاتزیو در صحبت هایی مدعی شد لاتزیو تلاشی جدی برای تمدید قرارداد بالده صورت نداده و حالا آنها باید اجازه فروش او را بدهند.

به گزارش فوتبال جهان ، ایجنت کیتا بالده مهاجم جوان لاتزیو در صحبت هایی از سران این باشگاه رمی انتقاد کرد و اعلام کرد آنها باید همین حالا او را بفروشند.

به گزارش Football Italia، بازیکن 22 ساله سنگالی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته رقابت های سری آ بود و درخشش وی در پیراهن لاتزیو توجه تیم های بزرگ ایتالیایی از جمله میلان و یوونتوس را به خود جلب کرده و اخیراً حتی از تاتنهام هم به عنوان یکی از مشتریان وی نام برده شده است. قرارداد بالده در تابستان آتی به پایان می رسد و گفته می شود او از تمدید قرارداد خود با عقاب ها سر باز زده است. همچنین برخی رسانه ها مدعی شده بودند که وی در مذاکره با روسونری به توافق شخصی دست نیافته و باشگاه لاتزیو هم پیشنهادی از طرف یوونتوس را رد کرده است.

روبرتو کالندا ، ایجنت بالده در صحبت با کوریره دلو اسپورت درباره وضعیت موکلش گفت:

ما شفاف بوده ایم اما لاتزیو نه. آنها درباره برنامه خود برای کیتا هیچ صحبتی با ما نکرده اند و برای همین نیز او در این فصل به ندرت به میدان رفت. لاتزیو دست به انتخاب زد و حتی به تمدید قرارداد فکر هم نکردند. از همین رو کیتا در بازار است اما ما هیچ پیشنهادی را رد نکرده ایم چون لاتزیو اصلاً چیزی به ما نگفته است. تا جایی که به لاتزیو مربوط می شود، خواسته بازیکن حتی ذره ای هم اهمیت ندارد.

مدیر ورزشی لاتزیو ، ایگلی تاره و همینطور کلودیو لوتیتو ، مالک باشگاه لاتزیو می گویند این باشگاه پیشنهاد تمدید قرارداد قابل توجهی به وی ارائه کرده است اما کالندا بر سر حرف خود می ایستد:

در این دو سال هیچ پیشنهادی برای تمدید قرارداد به ما ارائه نشد. تنها در هفته گذشته تلاش هایی نه چندان جدی برای مذاکره صورت گرفت. آنها دستمزدی را پیشنهاد کردند که در حد پارامتر های این باشگاه است اما از طرفی خواستار بند آزادسازی یک بازیکن برجسته هستند. این برای ما ممکن نیست چون او در بازار ارزش بالایی دارد، پس از آنها می توانند پولش را بگیرند. لاتزیو به او به چشم یک دارایی برای فروش نگاه می کند. این لاتزیو است که او را به یک سال پایان قراردادش رسانده است؛ پس تنها یک گزینه وجود دارد: همین حالا او را بفروشید.

 آیا در صورت مذاکره با میلان امکان رسیدن به توافق وجود دارد:

آنها باشگاهی بزرگ هستند اما باید ببینیم در حال حاضر در کجا قرار دارند و در آینده به کجا خواهند رفت.

  • ۹۶/۰۴/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">