فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بر اساس گزارشات اینتر قصد دارد با گرفتن تخفیفی 7 میلیون یورویی ، ریکاردو رودریگز را به میلان منتقل کند.
به گزارش فوتبال جهان ، گزارش های منابع ایتالیایی نشان می دهند که اینتر قصد ندارد مبلغ کامل فسخ قرار داد ریکاردو رودریگز را پرداخت کند
طی چند هفته اخیر پیرو آسیلیو موفق شد با رودریگز به توافق شخصی برسد تا این بازیکن طی نقل و انتقالات تابستانی راهی  نراتزوری شود. طی همین هفته مدیر برنامه های این لفت بک سوئیسی با آسیلیو در میلان دیدار داشت و ظاهرا تمامی توافقات لازم با بازیکن انجام شده است.
با توجه به اینکه وولفسبورگ 22 میلیون یورو رقم فسخ در قرارداد رودریگز جای داده، به نظر می رسید با اتمام محدودیت های فیرپلی مالی در تابستان، گروه سونینگ این مبلغ را تمام و کمال پرداخت کند. با این حال کالچو مرکاتو گزارش می دهد آسیلیو قصد  ندارد تمام این مبلغ را به طرف آلمانی پرداخت کند، وی رقمی در حدود 15 میلیون یورو به علاوه پاداش را برای جذب این بازیکن در نظر دارد.
مدیر ورزشی اینتر که طی چند فصل اخیر با وجود محدودیت های شدید مالی موفق شده بود با راه کاری منحصر به فرد بازکینان نسبتا خوبی را به جوزپه مه آتزا منقل کند، قصد دارد از توافق شخصی با خود بازیکن استفاده کرده و از وولفسبورگ تخفیف بگیرد. با اینکه خود رودریگز علاقه مند است به نراتزوری منتقل شود اما آرسنال و چلسی هم برای خرید وی علاقه  نشان داده اند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">