فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بارسلونا و زیرنظر داشتن آندره سیلوا

جمعه, ۱۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۴۵ ب.ظ
بارسلونا و زیرنظر داشتن آندره سیلوامهاجم پرتغالی پورتو چشم مدیران بارسا را گرفته است.

به گزارش فوتبال جهان ، آندره سیلوا مهاجم پرتغالی و ملی‌پوش باشگاه پورتوی پرتغال مورد توجه بارسلونا قرار گرفته و چند تن از مدیران کاتالان‌ها بازی چهارشنبه شب پورتو در مقابل بروخه بلژیک که با برتری تیم سیلوا همراه شد را از نزدیک تماشا کرده‌اند.

به گزارش mundodeportivo، مهاجم 20 ساله متولد پرتغال با بازی‌های خوب و گلزنی‌های فراوانش مورد توجه بارسلونا قرار گرفته است. سیلوا که در پیروزی شب گذشته تیمش در لیگ قهرمانان اروپا نیز نقش بزرگی ایفا کرد، از نزدیک مورد بررسی نمایندگان بارسلونا قرار گرفته است. البته بارسا در حال حاضر قصد اقدام برای خرید او را ندارد چون نیازی به یک مهاجم ندارد اما واضح است که شرایط بازار نقل و انتقالات و رقابت موجود و از طرفی بالارفتن سن لوئیس سوارز ایجاب می‌کند که از حالا به فکر جایگزین او باشد. 

نکته دیگری که شاید دانستن خالی از لطف نباشد این است که باشگاه پورتو به نمایندگان باشگاه‌های زیر اجازه ورود به ورزشگاه را داده است. (پورتو به این دلیل که باشگاه بازیکن‌سازی‌ست معمولا درخواست‌های دیگر باشگاه‌ها برای ورود به ورزشگاه دراگائو را گلچین می‌کند!):

آتالانتا، استون‌ویلا، اتلتیکومادرید، اوساسونا، بارسلونا، بایرلورکوزن، دورتموند، سلتاویگو، چلسی، فرانکفورت، ایبار، اینتر، یوونتوس، لسترسیتی، منچستریونایتد، موناکو، میلان، میدلزبورو، مون‌پلیه، نیوکاسل، ساندرلند، ساسولو، سویا، والنسیا، ویارئال، وست‌برومویچ، وستهم و ولفسبورگ.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">