فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

جرارد دلوفئو ، محصول آکادمی لاماسیای بارسلونا در آستانه پیوستن به تیم میلان قرار دارد.
به گزارش فوتبال جهان ، از دلوفئو به عنوان یکی از استعداد های بزرگ لاماسیا یاد می شد. باشگاه بارسلونا سه سال پیش او را به اورتون قرض داد تا تجربه لازم برای حضور در تیم اول آبی اناری ها را به دست بیاورد.
دلوفئو زیر نظر روبرتو مارتینز(مربی وقت اورتون) توانست بازی های درخشانی برای آبی های بندر لیورپول انجام دهد؛ به طوریکه لوئیس انریکه تابستان 2014 او را به اردوی پیش فصل بارسلونا برد اما دلوفئو نتوانست سرمربی بارسا را به خود متقاعد کند و او به سویا قرض داده شد.
دلوفئو در سویا روند باثباتی را طی نکرد و سال گذشته به صورت قطعی به اورتون منتقل شد. انتقاداتی به بارتومئو بابت فروش دلوفئو وارد شد اما رئیس باشگاه بارسلونا از عدم علاقه انریکه به این بازیکن ، به عنوان دلیل محکمی برای فروش دلوفئو یاد کرد.
دلوفئو فصل جاری با آمدن رونالد کومان به اورتون جایگاه خود در این تیم را از دست داده و طبق ادعای رسانه های انگلیسی، بر سر جدایی از اورتون با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسیده است.
امروز گاتزتا دلو اسپورت نیز نوشت که باشگاه میلان در آستانه جذب دلوفئو قرار دارد و او همین زمستان راهی سن سیرو خواهد شد تا به رقیبی برای نیانگ و سوسو تبدیل شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">