فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

بانوی پیر در پی لاوتزی و گوندوغان

جمعه, ۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۳۰ ق.ظ

ازکوئیل لاوتزی

شروع بد بیانکونری در سری آ ایتالیا و از دست دادن 4 امتیاز مهم در لیگ قهرمانان اروپا برابر مونشن گلادباخ، باعث شده تا مسئولان این تیم به خواست آلگری برای جذب بازیکنان جدید در ژانویه دست به کار شوند.

 

ازکوئیل لاوتزی و ایلکای گوندوغان دو بازیکنی هستند ک بانوی پیر در پی به خدمت گرفتنشان است.

 

قرارداد لاوتزی، وینگر سابق ناپولی تابستان آینده به اتمام می رسد، در حالی که وی در این فصل اغلب نیمکت نشین بوده و شاهد بازی کاوانی و لوکاس مورا بوده است.

 

به گزارش گاتزتا دلواسپورت، اگرچه لاوتزی به مذاکره با یووه در پاان قراردادش روی خوش نشان داده است، اما به نطر می رسد صید این آرژانتینی در ژانویه برای تیم تورینی اهمیت بالاری دارد. به ظاهر آنها می خواهند لاوتزی را جانشین کوادوو آساموا کنند که طی دو فصل اخیر بیشتر با مصدومیت دست و پنجه نرم کرده است.

 

باشگاه پاریسی برای انتقال موقت زمستانی بازیکن آرژانتینی خود 5 میلیون یورو می خواهد، اما یوونتوس پیشنهادی 3 میلیون یورویی را ارائه کرده است. این در حالی است که خود لاوتزی برای یک قرارداد دو ساله اماده است و میزان حقوق سالیانه درخواستی خود را 3 میلیون یورو اعلام کرده است.

 

به هر حال با اینکه در صورت انتقال لاوتزی به تورین، او حق بازی کردن برای یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا را نخواهد داشت، اما ماندن در باشگاه پاریسی بازی کردن در لوشامپیونه را هم برایش دشوار می کند!

 

هدف بزرگ دیگر بیانکونری برای ژانویه، ایلکای گوندوغان آلمانی است، که در این فصل از ستون های تیم توماس توخل محسوب می شود.

 

به گزارش گاتزتا، گوندوغان با دورتموند تا سال 2017 قرارداد دارد و این باشگاه بازیکن خود را زیر مبلغ 20 تا 25 میلیون یورو به فروش نمی رساند.

 

قیمت گزافی که باشگاه آلمانی برای گوندوغان در نظر گرفته شاید یوونتوسی ها را مجاب کند که تا تابستان صبر کنند و بعد  از پایان فصل برای خرید بازیکن ترک تبار زنبورها اقدام کنند.

  • ۹۴/۰۸/۲۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">