فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

به نظر می رسد او در مادرید ادامه خواهد داد.

به گزارش فوتبال جهان ، در هفته های اخیر و در طول تابستان اخبار زیادی در مورد آینده هامس رودریگز گفته شده است و خبرهایی زیادی در مورد این که این بازیکن از تیم جدا می شود یا نه منتشر شد که در جدیدترین خبرها به نظر می رسد موضوع جدایی هامس رودریگز از رئال مادرید منتفیبست.

به گزارش AS، این بازیکن کلمبیایی خودش چندی پیش گفته بود که رویایش ادامه حضور در رئال مادرید است ولی هرگز نتوانست در تور پیش فصل جایگاه ثابتی بدست آورد تا همین آخرین بازی برابر رنس که نمایش درخشانی داشت و توانست خودش را به خوبی نشان دهد. در همین راستا منابع AS خبر داده اند که در تازه ترین جلسه ای که میان زیدان و مدیریت باشگاه برگزار شده است تصمیم بر این گرفته شده است تا هامس رودریگز در رئال مادرید بماند و به شایعات مبنی بر پیستن این بازیکن به تیم های دیگر نظیر چلسی و یونایتد و پی اس جی پایان داده شود. 

از سوی دیگر گفته می شود یکی از حامیان این بازیکن در باشگاه کریستیانو رونالدو می باشد و وی که از ابتدا رابطه خوبی با هامس داشت از وی حمایت کرده است و به امید درخشش دوباره این بازیکن در ترکیب رئال مادرید باعث ادامه حضور او در رئال مادرید شده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">