فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کاپیتان شیاطین سرخ ، گزینه ای جذاب برای باشگاه های چینی به شمار می رود.
به گزارش فوتبال جهان ، وین رونی کاپیتان تیم ملی انگلیس و منچستریونایتد ممکن است تا پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی سوپر لیگ چین ، به این لیگ ملحق شود.
وین رونی که این روز ها در منچستریونایتد تبدیل به یک نیمکت نشین شده است، تعدادی از باشگاه های چینی را خواهان خودش می بیند و این انتقال تا پیش از 28 فوریه، امکان پذیر به نظر می رسد. به گزارش تلگراف، بیجینگ گوان و گوانگژو اورگرانده دو باشگاهی هستند که با دستمزد 32 میلیون پوندی در سال، خواهان به خدمت گیری مهاجم 31 ساله شیاطین سرخ هستند.
رونی دیگر یک بازیکن ثابت برای منچستریونایتد محسوب نمی شود و آخرین باری که او از ابتدا در ترکیب شیاطین سرخ حاضر بود، به قبل از کریسمس باز می گردد. رونی که انتهای دوران حرفه ای خودش قرار گرفته است، ممکن است انتقال به چین را بررسی کند. منچستریونایتد که در سال 2004 رونی را در ازای 27 میلیون پوند از اورتون به خدمت گرفت، می تواند رقم قابل ملاحظه ای از این معامله دریافت کند. بنا بر گزارشات متعدد، احتمال به وقوع پیوستن این انتقال در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان محتمل تر است ولی سران باشگاه های چینی در حال تلاش هستند تا رونی را تا پیش از 28 فوریه به این لیگ منتقل کنند. این انتقال می تواند برای پیشرفت لیگ چین بسیار مهم باشد زیرا وین رونی یکی از شناخته شده ترین چهره های جهان است.
لازم به ذکر است وین رونی تا سال 2019 با منچستریونایتد قرارداد دارد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">