فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/thomas_lemar_8.jpg

دو باشگاه انگلیسی علاقه جدی به هافبک فرانسوی باشگاه موناکو دارند.

به گزارش فوتبال جهان ، توماس لمار بازیکن خلاق باشگاه موناکو در این فصل در نظر تیم های همچون آرسنال و لیورپول بود که در نهایت در باشگاه فرانسوی ماندنی شد.

قرمزها شدیدا علاقه مند به جذب وی بوده و حداقل دو پیشنهاد رسمی به موناکو ارسال کردند. علاقه لیورپول به حدی بود که پیشهاد 80 میلیون یورویی به علاوه انتقال قرضی اوریگی را ارائه کردند که مورد قبول موناکو واقع نشد.

اما لیورپول تنها مشتری جدی هافبک فرانسوی نبود. آرسنال نیز به دنبال تقویت تیم خود بود و پیشنهاد 100 میلیون یورویی برای خرید این بازیکن ارائه کرد که گفته می شد این بازیکن به دلیل اینکه خواهان حضور در لیورپول بوده و همچنین توپچی ها در لیگ قهرمانان اروپا حضور نداشته اند، پیشنهاد آنها را نپذیرفته است.

با وجود اینکه آرسن ونگر ، سرمربی آرسنال اعلام کرد که برای این بازیکن مجددا اقدام می کند، به نظر می رسد لیورپول نیز از خرید هافبک فرانسوی کنار نخواهد کشید.

جاناتان نورتکرافت، خبرنگار Times در خصوص این مسئله بیان کرد:

هیچ توافقی میان آرسنال و لمار صورت نگرفت. به نظر می رسد که این بازیکن بیشتر علاقه مند است تا در تابستان سال آینده به لیورپول بپیوندد.

  • ۹۶/۰۶/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">