فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

زوبیزارتا، نیمار و جوزپ ماریا بارتومئوجنجال‌ها و حواشی انتقال نیمار به بارسلونا هم‌چنان ادامه دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، نیمارجونیور فوق ستاره برزیلی بارسلونا که از همان ابتدای پیوتسن به این باشگاه با حواشی مربوط به پرونده انتقال خود دست و پنجه نرم می‌کند، امروز برای او از سوی شاکی‌اش در دادگاه، درخواست پنج سال زندان و اخراج از دنیای فوتبال شده است.

به گزارش marca، همان‌طور که پیش‌تر نیز اعلام شد، پرونده انتقال نیمار که پیش از این مختومه اعلام شده بوده، بار دیگر باز شده و باز هم مانند چند دادگاه اخیر، کمپانی DIS که مدعی‌ست مالک بخشی از قرارداد انتقال نیمار به بارسلوناست، شاکی اول و اصلی‌ست.

این کمپانی امروز شکایتی بلندبالا به دادگاه ملی اسپانیا تقدیم کرد که آن‌چه در ادامه مشاهده خواهید کرد، درخواست‌های این کمپانی برای متهمان است!

آقایان جوزپ ماریو بارتومئو و ساندرو روسل به دلیل فساد و تقلب، به ترتیب به پنج و سه سال زندان محکوم شوند. نیمار و پدرش نیز به دلیل ارتکاب به جرم و فساد، هر کدام به پنج سال زندان محکوم شوند.

علاوه بر این، تمام متهمان از سمت خود برکنار شوند. بارتومئو و روسل به مدت شش سال از ریاست و داشتن هر سمت عالی‌رتبه، نیمار از فوتبال در طول مدت زندانش، والدین او از مدیربرنامه بودن. 

ضمنا این شرکت از باشگاه بارسلونا درخواست غرامتی کرده است که تا 195 میلیون یورو نیز می‌رسد! همه این‌ها در حالی‌ست که دادستانی اسپانیا فوق ستاره برزیلی بارسلونا را به دو سال زندان محکوم کرده است.

  • ۹۵/۰۹/۰۴

بارسلونا

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">