فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

توافق مشروط رونالدو با پاری سن ژرمن

سه شنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۹:۴۰ ب.ظ

کریستیانو رونالدو

نشریه چاپ بارسلونا امروز در گزارشی ویژه ادعا کرده است که کریستیانو رونالدو با مالک پاری سن ژرمن بصورت مشروط به توافقاتی دست یافته است.

به گزارش فوتبال جهان ، دو هفته پیش بود که نشریه فرانس فوتبال ادعا کرد که رونالدو برای پنجمین بار در یک سال گذشته در هتلی در پاریس با مالک قطری PSG ملاقات داشته است و هدف از این نشست محرمانه، مذاکره برای فصل آینده بوده است.

تا 4 ماه پیش مذاکرات برای تمدید قرارداد رونالدو با رئال به بن بست خورده بود اما آمدن زیدان و اوجگیری دوباره رونالدو، به خصوص هت تریک او برابر ولفسبورگ که حکم صعود رئال به نیمه نهایی لیگ قهرمانان را صادر کرد باعث شد تا فلورنتینو پرز، بار دیگر باب مذاکره با رونالدو و مدیر برنامه هایش ژرژ مندس را باز کند. طبق ادعای نشریات مادریدی، رونالدو تا پیش از اتمام فصل جاری، قرارداد خود را تمدید خواهد کرد.

با این حال موندودپورتیوو ادعا می کند که در صورت شکست مذاکرات، رونالدو به وعده ای که به ناصر الخلیفه داده عمل کرده و به پاری سن ژرمن خواهد پیوست. رونالدو در اخرین ملاقاتش با مالک پاری سن ژرمن به وی قول مشروط برای آمدن به تیم پاریسی داده است. اینکه در صورت به توافق نرسیدن با رئال مادرید، او راهی پاری سن ژرمن خواهد شد. حال باید دید مذاکرات نهایی رئال با وی چگونه پیش خواهد رفت.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">