فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

یوونتوس هم شرایط ایسکو را در نظر دارد.
به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه رئال مادرید که تقریبا از موافقت ایسکو برای تمدید قرارداد ناامید شده است، قصد دارد در صورت رسیدن پیشنهادی 35 میلیون یورویی، هافبک اسپانیایی و ملی‌پوش خود را به فروش برساند.
به گزارش mundodeportivo ، ایسکو یکی از بازیکنانی‌ست که با توجه به نیمکت نشینی‌های پیاپی در ترکیب رئال مادرید و با توجه به در پیش بودن جام جهانی 2018، قصد دارد در صورت رسیدن یک پیشنهاد خوب از جمع کهکشانی‌ها جدا شود. ایسکو اخیرا گفته بود نسبت به آینده‌اش مطمئن نیست و گزارش‌ها حاکی از آن است که پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه را نیز رد کرده و همه چیز را به آخر فصل موکول کرده است.
همه این موارد باعث شده تا بسیاری ایسکو را اولین خروجی سفیدپوشان در تابستان بدانند. از طرفی محرومیت رئال مادرید از فعالیت در بازار نقل و انتقالات نیز کاهش پیدا کرده و این هم احتمال فروش ایسکو را تقویت می‌کند. حالا در چنین شرایطی امروز نشریه توتو اسپورت ادعا کرد رئال مادرید که تقریبا از تمدید قرارداد با ایسکو ناامید شده؛ برای جلوگیری از فروش رایگان او در تابستان 2018 قصد دارد در تابستان آتی در صورت رسیدن پیشنهادی 35 میلیون یورویی هافبک خود را به فروش برساند.
این نشریه ادعا کرده که یوونتوس کاملا ایسکو را زیرنظر دارد و در صورت مهیا شدن شرایط برای خرید وی اقدام خواهد کرد. از بارسلونا نیز به عنوان دیگر مشتری ایسکو یاد می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">