فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

توماس مولرشیاطین سرخ 2 فصل قبل با رقم نجومی به دنبال ستاره آلمانی بودند.

به گزارش فوتبال جهان ، در بازار نقل و انتقالاتی 2015 که لوئیس فن خال هدایت منچستر یونایتد را برعهده داشت، این تیم به دنبال توماس مولر بود ؛ مولری که پس از قهرمانی در جام جهانی 2014 در اوج خود قرار داشت و طبق ادعای رسانه ها پیشنهاد 100 میلیون یورویی منچستر یونایتد را رد کرد.

به گزارش اسپورت 1، پس از پیشنهاد ارائه شده از سوی منچستر یونایتد به مولر ، کارل هاینتس رومینگه مدیر باشگاه بایرن، این پیشنهاد را غیر ممکن دانست:

این موضوع مثل این است که اردک بر فراز اقیانوس پرواز کند. مولر بازیکنیست که برچسب قیمت ندارد. او اینجا را ترک نخواهد کرد.

حالا پس از گذشت حدود یک فصل و نیم از این پیشنهاد، ادموند اشتویبر عضو هیئت نظارت باشگاه بایرن مونیخ، پیشنهاد 100 میلیونی منچستر یونایتد را تایید کرد و گفت:

مولر از منچستر یونایتد پیشنهاد داشت. پیشنهاد آنها 100 میلیون یورو بود. او به بایرن مونیخ تعلق دارد و فقط بازیکن فوتبال نیست بلکه عضو جدانشدنی باشگاه بایرن است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">