فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

دروازه‌بان پی اس جی مورد توجه دو تیم بوندس لیگاییسنگربان آلمانی پی اس جی که در این تیم نیمکت‌نشین است از ترانسفر شدن استقبال می‌کند.

به گزارش فوتبال جهان ، کوین تراپ که از سال 2015 تا کنون در پی اس جی عضویت دارد، زیر نظر اونای امری همواره یه مهره نیمکت‌نشین بوده است.

به گزارش Goal و به نقل از Le Parisien دو باشگاه وولفسبورگ و آر بی لایپزیش با استفاده از نارضایتی این بازیکن از شرایطش قصد دارند برای جذب او وارد عمل شوند. بر همین اساس احتمال دارد او در نقل و انتقالات زمستان پیش رو با قراردادی قرضی راهی بوندس لیگا شود. گرالد اهرمان که از زمان عضویت تراپ در کایزرزلاوترن مدیر برنامه‌های او بوده، ضمن استقبال از ترانسفر مجدد موکلش ، تاکید کرد:

اگر قرار باشد کوین همچنان روی نیمکت بنشیند، باید از این تیم جدا شود. او در سنی است که باید بازی کند و شرایط فعلی‌اش در پاریس واقعا غم‌انگیز است.

گفتنی است قرارداد تراپ که از آینتراخت فرانکفورت به پاریس سن ژرمن پیوسته با این تیم فرانسوی تا سال 2020 اعتبار دارد و دستمزد سالانه‌اش بالغ بر پنج میلیون یورو است.

http://www.varzesh11.com/images/gallery/kevin-trapp-48804.jpg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">