فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

دورتموند 4-4 شالکه ؛ آدرنالین خالص

شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۶، ۰۸:۰۰ ب.ظ

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/users/user55655/2017/11/25/dpfhvxfwkaa1agx.jpg

بروسیا دورتموند پیروزی مسلم در یک بازی به یادماندنی و جذاب که همه چیز در خود داشت را در نیمه دوم از دست داد تا یک نتیجه عجیب برای این دربی تاریخی به ثبت برسد.

به گزارش فوتبال جهان ، در حساس ترین بازی هفته سیزدهم بوندسلیگا، دورتموند در دیداری که به دربی روهر مشهور است، میزبانی از شالکه را بر عهده داشت. دورتموند با 20 امتیاز در رده ششم جای داشت و شالکه 23 امتیازی تیم دوم جدول بود؛ اما بازی کاملا متفاوت با جایگاه دو تیم آغاز شد و ادامه یافت.

دورتموند که از همان ابتدا بازی را در دست گرفته بود دقیقه 12 به گل رسید. 

حرکت از خود اوبامیانگ شروع شد و با یک پاس بلند عرضی، پولیشیچ را صاحب توپ کرد. پاس به عقب او درون محوطه جریمه با اثر گذاری یارموملنکو همراه شد و در دهانه دروازه اوبامیانگ جلوتر از مدافع شالکه کار را تمام کرد.

دقیقه 18 برتری دورتموند دو برابر شد. ارسال نوری شاهین با ضربه استامبولی همراه شد تا این بازیکن با گل به خودی حساب کار را 2-0 به سود دورتموند کند.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255909.jpg

دو دقیقه بعد از گل به خودی استامبولی، ماریو گوتزه حساب کار را 3-0 کرد. این بار ارسال اوبامیانگ از سمت راست بود که با ضربه سر تماشایی ستاره ملی پوش به تور دروازه نشست تا در عین شگفتی میزبان پس از گذشت 20 دقیقه با سه گل پیش بیفتد.

طوفان دورتموند پایان نداشت و دقیقه 25 گوئررو بود که چهارمین گل را نیز وارد دروازه شالکه کرد.

پس از چند رفت و برگشت و در شلوغی محوطه جریمه، گوئررو با یک ضربه چپ والی بسیار زیبا توپ را به طاق دروازه چسباند تا حساب کار 4-0 شود.

دورتموند بازهم تیم برتر میدان بود ولی نیمه اول با همان نتیجه 4-0 به اتمام رسد.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255917.jpg

شالکه نیمه دوم را برای جبران گل های خورده و کاهش فاصله هجومی آغاز کرد؛ اما دورتموند خیلی سریع به جریان بازی مسلط شد. 10 دقیقه از شروع نیمه دوم گذشته بود که اوبامیانگ یک فرصت عالی گلزنی به دست آورد؛ اما توپ را به همانجایی زد که گلر شالکه حضور داشت.

دقیقه 61 شالکه یکی از گل ها را پاسخ داد.

ارسال یک پاس بلند برای بورگستالر و ضربه سر این بازیکن از فراز دستان وایدنفلر به زیبایی وارد دروازه شد تا فاصله به سه گل برسد.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255918.jpg

4 دقیه بعد هاریت یکی دیگر از گل ها را پاسخ داد. ارسال خوب کونوپلیانکا از سمت چپ در میان غفلت مدافعان دورتموند به هاریت رسید تا این بازیکن از درون محوطه جریمه با یک استپ و ضربه ای تمام کننده حساب کار را 4-2 کند.

دقیقه 72 کار دورتموند با اخراج اوبامیانگ دشوارتر شد. ستاره گابنی با دریافت کارت زرد دوم خود از زمین اخراج شد تا زردها برای حفظ نتیجه 18 دقیقه دشوار را پیش رو داشته باشند.

http://file.varzesh3.com/pictures/01255959.jpg

دقیقه 86 با گل سوم شالکه، وحشت بر وست فالن حاکم شد.

این بار کالیجوری بود که روی پاس استامبولی و با شوت محکم پای چپ خود به زیبایی توانست حساب کار را 4-3 کند تا شالکه نیمه دوم رویایی خود را تداوم ببخشد.

این پایان کار نبود و نالدو روی یک ضربه کرنر موفق شد با ضربه سر حساب کار را 4-4 کند؛ نتیجه ای که تا پایان بازی حفظ شد.

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user55655/news/dpfhh80x4aawy8o.jpg

  • ۹۶/۰۹/۰۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">