فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

راکیتیچ به سویا باز خواهد گشت

پنجشنبه, ۲۹ مهر ۱۳۹۵، ۱۲:۵۲ ق.ظ

ایوان راکیتیچ

دراگوتینوویچ ستاره صرب سال های نه چندان دور سویا در مصاحبه با یک نشریه کروات گفت که ایوان راکیتیچ فوتبالش را در بارسا تمام نخواهد کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، راکیتیچ سال 2014 پس از فتح لیگ اروپا با سویا و در حالیکه کاپیتان این تیم بود، با پیشنهادی که از بارسلونا دریافت کرد، ترجیح داد راهی نوکمپ شود. او در دو فصل گذشته یکی از مهره های ثابت و تاثیرگذار بارسا بوده است.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01151186.jpg

دراگوتینوویچ که 6 فصل در سویا بازی کرد و سال 2011 فوتبال را کنار گذاشت، در مورد راکیتیچ گفت: «راکیتیچ در سویا خانه ای خریده و معتقدم یک یا دو سال آخر فوتبالش را در سویا خواهد گذراند. بعیدمی دانم او در بارسا بازنشسته شود.

ایوان در سویا بازیکن محبوبی است و بازی های فوق العاده ای در دوران حضورش در سویا از خود به نمایش گذاشت. ما بالکانی ها خیلی سریع با محیط جدید خودمان را وفق می دهیم و او در بارسا نیز خیلی سریع خودش را نشان داد. همسر او در زندگی اش تاثیر زیادی دارد و به ثباتش کمک زیادی کرده است. او روزهای درخشان تری پیش رو دارد.»

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">