فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

سوپرلیگ چین-کلمبیا راموس-زنبورهامهاجم کلمبیایی اسبق بروسیا دورتموند نیم فصل دوم را در لالیگا توپ خواهد زد و پس از آن راهی شرق آسیا می شود.

به گزارش فوتبال جهان ، راموس که به گفته رسانه ها با انتقالی 12 میلیون یورویی به باشگاه چانکینگ لیفان چین پیوست، پیش از حضور در این باشگاه چینی، برای گرانادا در لالیگا بازی خواهد کرد.

به گزارش ترانسفرمارکت و گل، آدرین راموس مهاجم کلمبیایی 31 ساله با قراردادی قرضی تا پایان نیم فصل دوم به گرانادا پیوست و بعد از حضور در اسپانیا راهی چین خواهد شد زیرا مالک گرانادا با لیفان همکاری دارد و امیدوار است تا پایان فصل جاری بتواند از این مهاجم باتجربه به عنوان عاملی موثر در نجات تیمش از سقوط به دسته پایین تر باشگاه‌های اسپانیا استفاده کند.

مهاجم سیه چرده کلمبیایی سابقه 162 بازی در بوندس لیگا و 47 گل زده را در کارنامه دارد. او که در سال های حضورش در دورتموند همواره زیر سایه اوبامیانگ بود، در فصل جاری 7 بای را در بوندس لیگا انجام داد و 2 گل به ثمر رساند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">