فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

رئال-اتلتیکو

رئال مادرید فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

به گزارش فوتبال جهان ،رئال مادرید با برتری برابر اتلتیکو مادرید در ضربات پنالتی برای یازدهمین بار فاتح تورنمنت بزرگ لیگ قهرمانان شد .

نیمه اول دو تیم با احتیاط کار را آغاز کردند هرچند رئال برتری نسبی داشت، بر خلاف پیش بینی ها بازی در همان دقایق اولیه گل داشت و سرخیو راموس در یک موقعیت مشکوک به آفساید رئال را پیش انداخت.

در ادامه نیمه اول دو تیم توفیق چندانی در خلق موقعیت گل نداشتند ولی در کل رئال در نیمه اول تیم شایسته تری بود.

 

اما نیمه دوم را  اتلتیکو مادرید طوفانی آغاز کرد و در همان دقیقه اول نیمه دوم به یک ضربه پنالتی رسید اما گریزمان توپ را به تیر دروازه زد تا بازی مساوی نشود.

در ادامه بازهم اتلتیکو مادرید تیم برتر میدان بود و در 2  صحنه تا آستانه فتح دروازه ناواس پیش رفت.

اما رئال که در نیمه دوم سعی بر حفظ نتیجه داشت می توانست در دقیقه 70 به گل دوم برسد اما بنزما در یک نبرد تک به تک مغلوب اوبلاک شد.

رئال که از لاک دفاعی خارج شده بود در دقیقه 77 توسط رونالدو فرصت گلزنی داشت اما باز هم اوبلاک توپ را مهار کرد.

یک دقیقه بعد ضربه گرت بیل را مدافعان اتلتیکو از روی خط برگشت دادند تا بازی1 -0 بماند. اما در برگشت همان حمله کاراسکو با پاس در عرض خوانفران گل مساوی را زد تا اتلتیکو به حقش در نیمه دوم برسد.

اتلیتیکو که به لحاظ روحی در شرایط بهتری بود  می توانست توسط تورس به گل دوم برسد که ضربه ال نینو با  اختلاف کمی به اوت رفت.

 

در ادامه گلی به ثمر نرسید تا بازی در نود دقیقه مساوی تمام شود. در نیمه اول وقت اضافه اتلتیکو عملکرد بهتری داشت و در چند صحنه خطرناک ظاهر شد ، رئال هم می توانست توسط بیل به گل برسد که ضربه او را دفاع اتلتیکو برگشت داد.

در نیمه دوم وقت اضافه کاملا آثار خستگی در ساق های بازیکنان مشهود بود به طوری که کوکه به همین دلیل تعویض شد.

دو تیم در پایان 120 دقیقه به تسوی 1-1 رسیدند تا کار به ضربات مرگبار پنالتی بکشد.

در ضربات پنالتی دو تیم با تمرکز کامل به میدان آمدند اما فقط خوان فران پنالتی را هدر داد تا رئال در ضربات پنالتی با نتیجه 5-3 به برتری برسد تا به قهرمانی برسد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">