فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ریکاردو رودریگز فقط اینتر را می خواهد

شنبه, ۳۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۸ ب.ظ

گزارش ها از ایتالیا می گویند ریکاردو رودریگز فقط اینتر را می خواهد اما وولفسبورگ برای فروش بازیکنش 22 میلیون یورو طلب کرده است.
به گزارش فوتبال جهان ، ریکاردو رودریگز مدافع چپ سوییسی وولفسبورگ به  کشور ایتالیا علاقه زیادی دارد و به نظر می رسد تابستان وولفسبورگ را به مقصد سری آ ترک خواهد کرد. رقم فسخ قرارداد این بازیکن 22 میلیون یورو است اما سران اینتر قصد دارند او را با رقم 15 میلیون یورو به اضافه پاداش به شهر میلان ببرند.
به گزارش توتو اسپورت و گاتزتا دلو اسپورت ، رودریگز بسیار مشتاق است تا به اینتر بپیوندد و به همین دلیل پیشنهاد پاری سن ژرمن، آرسنال و المپیک مارسی را رد کرده است. با این حال هنوز توافق این بازیکن با نراتزوری باقی مانده و همچنین تیم ایتالیایی باید وولفسبورگ را به فروش بازیکنش راضی کند و یا حاضر شود رقم فسخ قرارداد او را بپردازد.
وولفسبورگ برای فروش بازیکنش 22 میلیون یورو می خواهد. همچنین گفته می شود رودریگز حاضر است برای پیوستن به اینتر دستمزد 4 میلیون یورویی خود را تا 2.5 میلیون یورو به اضافه پاداش کاهش دهد. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">