فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ستاره آینده دار ایتالیا به یوونتوس پیوست + عکس

سه شنبه, ۱۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۷:۳۶ ق.ظ

ریکاردو اورسولینی بازیکن جوان آسکولی که توسط ماکسی آلگری شناسایی شده بود با مبلغ 10 میلیون یورو به یوونتوس پیوست.​​​​​​​
به گزارش فوتبال جهان ، بیانکونری ها در حال حاضر برای این انتقال 6 میلیون یورو پرداخت کرده اند و 4 میلیون یورو  نیز برای تکمیل این قرارداد در تابستان پرداخت خواهد شد.
اورسولینی 19 ساله تا ژوئن 2017 در سری ب مشغول به بازی خواهد بود و بعد از آن به اردوی یووه اضافه خواهد شد. اورسولینی در 21 بازی فصل جاری 17 گل به ثمر رسانده و از بازیکنان آینده دار فوتبال ایتالیا به شمار می آید.
اورسولینی گفت: "من در پست وینگر راست به میدان می روم و کمی از لحاظ کارهای دفاعی به پیشرفت نیاز دارم که سعی دارم در آسکولی به این مرحله برسم. من همیشه به دنبال پیشرفت بوده ام و از زمان حضور در آسکولی به دنبال پیشرفت بوده ام. ماجراجویی جدید من در یوونتوس آغاز خواهد شد و من امیدوارم روزهای موفقیت آمیزی در انتظارم باشد".

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">