فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

از بریتانیا خبر می رسد ، ممکن است مهاجم شیلیایی اسبق بارسلونا بار دیگر در نیوکمپ فوتبال خود را پیگیری کند.
به گزارش فوتبال جهان ، الکسیس سانچز مهاجم تازه 28 ساله شده باشگاه آرسنال احتمال دارد با جدایی از جمع توپچی های لندن بار دیگر آبی و اناری پوش شود.
منبع اسپانیایی دون بالون به نقل از اکثر نشریات انگلیسی (اکسپرس، مترو و دیلی استار) که در اخبار امروز خود به بازگشت احتمالی الکسیس سانچز به بارسلونا اشاره کرده اند، پرداخته و عنوان نموده در صورتی که خورخه سمپائولی سرمربی فعلی سویا و اسبق تیم ملی شیلی که از مربیان محبوب سانچز نیز است، برای هدایت بارسلونا به نیوکمپ بیاید ، ممکن است راه برای بازگشت الکسیس به باشگاه سابقش هموار شود.
در گزارشات آمده ، الکسیس این روز ها در آرسنال خوشحال به نظر نمی رسد و یکی از اصلی ترین دلایل عدم جدیت باشگاه برای تمدید قرارداد و ارتقای دستمزد او است.
سانچز که جز اهداف فصل آینده یوونتوس نیز قرار دارد، در  تابستان گذشته مورد توجه سمپائولی برای پیوستن به سویا قرار داشت اما این انتقال با دشواری هایی همراه بود که به نظر نمی رسد مسیر همکاری مجدد سمپائولی و سانچز پس از تیم ملی شیلی در بارسلونا خیلی پیچیده باشد.
سانچز که سابقه سه فصل قرار گیری در ترکیب بارسلونا را داشته، موفق شد در این باشگاه 47 گل به ثمر برساند. او سال 2014 با انتقالی 31 میلیون پوندی راهی آرسنال شد تا راه برای انتقال لوییس سوارز به بارسلونا برای پوشیدن شماره 9 جدید بارسا هموار شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">