فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فدریکو بالزارتی بازنشسته شد

چهارشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۲۰ ب.ظ

فدریکو بالزارتی

فدریکو بالزارتی در سن 33 سالگی اعلام بازنشستگی کرد و به دوران بازیگری خود پایان داد. این مدافع ایتالیایی که در دو فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ناحیه لگن نتوانست آن‌طور که باید و شاید در میادین حضور داشته باشد، طولانی شدن و نرسیدن به بهبودی کامل، باعث شد از ادامه دادن به دوران بازیگری‌اش صرفنظر کند.

بالزارتی که از ماه نوامبر سال 2013 به دنبال مصدومیتش در بازی برابر ساسولو، تاکنون تنها یک بار در سری A برای رم به میدان رفته است، امروز در یک کنفرانس خبری، خبری را که روز گذشته رسانه‌های ایتالیایی منتشر کردند، تأیید کرد.

او در این کنفرانس خبری اظهار داشت: من دارم بازنشسته می‌شوم. متأسفانه مصدومیتی که داشته‌ام، مرا وادار با آویزان کردن کفش‌هایم می‌کند. گرفتن این تصمیم برایم سخت است، اما دیگر آن‌طوری که می‌خواهم نمی‌توانم بازی کنم چون 100 درصد آماده نیستم.

بالزارتی افزود: سال گذشته در آخرین کنفرانس خبری‌ام گفتم که می‌خواهم به میادین برگردم و یکبار دیگر برای رم بازی کنم. من در آخرین بازی رم توانستم 90 دقیقه در میدان حضور داشته باشم و به همین دلیل می‌خواهم از  همه به خاطر اینکه اجازه دادند آخرین رؤیایم به حقیقت مبدل شود، تشکر کنم.

بالزارتی دوران بازیگری خود را در تورینو آغاز کرد و پس از آن برای تیم‌هایی مانند وارسه، سیه‌نا، یوونتوس، فیورنتینا و پالرمو توپ زد و سال 2012 به رم ملحق شد.

  • ۹۴/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">