فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://dailycannon.com/wp-content/uploads/2017/08/thomas-vermaelen-2.jpg

مدافع بلژیکی بارسلونا نسبت به وضعیت کنونی اش در این باشگاه گلایه کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرمالن، مدافع همیشه مصدوم بارسا سال 2014 با رقم 20 میلیون یورو از آرسنال به خدمت گرفته شد؛ ولی به دلیل مصدومیت، کل فصل را از دست داد. او در سال دوم حضورش در بارسا توانست در چند بازی به میدان برود و فصل گذشته به آاس رم قرض داده شد.

فرمالن تابستان امسال به بارسا بازگشت و مسئولان این باشگاه با وجود رسیدن پیشنهادی خوب از اورتون اجازه جدایی به وی ندادند.

فرمالن در اردوی تیم ملی بلژیک و در مورد وضعیتش در بارسا به نشریه "Derniere Heure" گفت:« در بارسا به من بازی نمی رسد و وضعیت دشواری در این باشگاه دارم. حتی نمی توانم برای تیم دوم بارسا بازی کنم  تا روی فرم باشم؛ چون قوانین فوتبال اسپانیا این اجازه را نمی دهد. 

رقم فسخ قراردادم نیز بالاست و به همین دلیل شرایط جدایی ام سخت است؛ با این حال امیدم را از دست نداده ام. شاید محرومیت یا مصدومیت مدافعان راه را برای من باز کند و بتوانم خودم را به والورده اثبات کنم. در هر صورت تا زمستان صبر می کنم و بعد در مورد آینده ام تصمیم خواهم گرفت.»

  • ۹۶/۰۷/۱۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">