فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فشار دخیا به یونایتد برای انتقال به رئال

جمعه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۷:۳۲ ب.ظ

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01179280.jpg

روزنامه مارکا مدعی شد که داوید دخیا از باشگاه یونایتد درخواست کرده او را به رئال مادرید بفروشد.

به گزارش فوتبال جهان ، رئال که سال 2015 موفق به جذب دخیا شده بود ، به خاطر اشتباه در زمان ارسال مدارک، این انتقال منتفی شد و در نهایت دخیا در منچستر ماندنی شد. رئال تابستان گذشته اقدامی برای خرید ستاره اسپانیایی انجام نداد تا بند فسخ 30 میلیونی او که تا پایان تابستان اعتبار داشت، از بین برود. با این حال، عملکرد نوسانی کیلور ناواس باعث شده تا رئال به شدت به دنبال جذب گلری با کیفیت باشد و دخیا جدی ترین گزینه آنهاست.

دخیا نیز که از کودکی رویای پوشیدن پیراهن رئال را داشته ، حالا به باشگاه منچستریونایتد فشار می‌آورد تا او را به رئال بفروشند. برای اینکه مشکلی مثل سال 2015 تکرار نشود، رئال از حالا "عملیات خرید دخیا" را آغاز کرده است.

با این حال ، پس از ملاقات دخیا با سران باشگاه ، پس از 63 بازی پیاپی که به میدان رفته بود ، مقابل ساندرلند نیمکت نشین شد. باید دید که مورینیو با این انتقال چگونه کنار خواهد آمد و آیا مقاومتی دربرابر فروش گلر خود خواهد کرد یا نه.

  • ۹۶/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">