فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مدافع برزیلی پورتو - لیگ برتر پرتغال - پورتو - نقل و انتقالاتفلیپه، مدافعی 27 ساله و برزیلی‌ که در این فصل از خوب‌های پورتو بوده است.

به گزارش فوتبال جهان ،  با افزایش احتمال جدایی په په از رئال مادرید در پایان فصل ، سران این باشگاه به دنبال جایگزینی مناسب برای این بازیکن هستند و گفته می‌شود فلیپه مدافع برزیلی پورتو یکی از گزینه‌هاست.

به گزارش AS ، نشریات پرتغالی به خصوص  O Jogo امروز ادعا کردند رئال مادرید مدت‌هاست بازی‌های فلیپه را دنبال می‌کند و او را به عنوان جانشین په په که احتمالا در پایان همین فصل از جمع سفید پوشان جدا خواهد شد، در نظر دارند. طبق گزارش‌هایی که مسئولان باشگاه به کادر فنی ارائه داده‌اند، کیفیت و سطح فنی فلیپه بسیار بالا توصیف شده است.

فلیپه 27 ساله در این فصل 23 بار در لیگ پرتغال برای پورتو به میدان رفته و توانسته علاوه بر عملکرد خوب در فاز دفاعی، 2 گل بزند و 1 پاس گل نیز بدهد. باید منتظر ماند و دید تصمیم سران باشگاه مادریدی برای نقل و انتقالات تابستانی چه خواهد بود. هرچند تجربه نشان داده بازیکن گرفتن از پورتو کار چندان آسان و ارزان قیمتی نیست. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">