فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوری : باشگاه بارسلونا مصدومیت مسی را تایید کرد

سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۰۶ ق.ظ
لیونل مسیفوق ستاره بارسلونا احتمالا تمرینات بارسا در روزهای آینده و بازی مقابل آلاوس را از دست خواهد داد.

به گزارش فوتبال جهان ، لیونل مسی فوق ستاره بارسلونا با تایید تیم پزشکی این باشگاه، از ناحیه همسترینگ پای چپ مصدوم شده و احتمالا در تمرینات بارسا و بازی مقابل آلاوس غایب خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت رسمی باشگاه بارسلونا ، فوق ستاره آرژانتین بارسا که در بازی مقابل اتلتیک بیلبائو مصدوم شد اما تصمیم گرفت علی‌رغم این مصدومیت، برای همراهی تیم ملی کشورش در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به بوینس آیرس سفر کند. مسی نود دقیقه مقابل اروگوئه بازی کرد و شرایط به حدی وخیم شد که خود او پس از این بازی به درد شدیدی که تحمل می‌کند، اعتراف کرد.

با توصیه پزشکان تیم ملی آرژانتین بود که این بازیکن اردوی آلبی سلسته را ترک کرد و برای انجام آزمایشات بیشتر به بارسلونا بازگشت. مسی امروز در کلینیک باشگاه بارسلونا حاضر شد و تست‌های پزشکی را پشت سر گذاشت. پس از بررسی نتایج، مصدومیت او از ناحیه همسترینگ پای چپ تایید شد و پزشکان باشگاه به مسی توصیه کردند تا چند روز آینده در تمرینات شرکت نکند. حضور مسی مقابل آلاوس در هفته سوم لالیگا به میزان بهبودمصدومیتش بستگی دارد.

با توجه به اطلاعات فوق، به احتمال زیاد و با توجه به تقویم دشواری که بارسا در روزهای آتی در پیش دارد، مسی مقابل آلاوس غایب خواهد بود اما مشکلی برای همراهی تیمش در دیدارهای بعدی نخواهد داشت.

  • ۹۵/۰۶/۱۶

لیونل مسی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">