فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوری : لئو مسی به 21 ماه زندان محکوم شد

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۵، ۰۶:۰۰ ب.ظ
لیونل مسی و پدرشحکم دادگاه پرونده فرار مالیاتی فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا و پدرش اعلام شد. براساس قوانین اسپانیا، مسی و پدرش، می‌توانند با پرداخت رقم جریمه تعیین‌شده، راهی زندان نشوند.

به گزارش فوتبال جهان ، دادگاه شهر بارسلونا، لیونل مسی و پدرش را به دلیل سه مورد تخلف در پرداخت مالیات به ۲۱ ماه حبس محکوم کرد. مسی همچنین به پرداخت ۲ میلیون یورو و پدرش به پرداخت ۱،۵ میلیون یورو محکوم شدند.

لازم بذکر است که طبق قوانین کشور اسپانیا، حکم حبس کمتر از دو سال مخصوصا زمانی که فرد خاصی سابقه کیفری نداشته باشد نیازی به گذراندن حکم حبسش نیست. بنابراین مسی و پدرش به زندان نخواهند رفت و تنها باید جریمه مالی را پرداخت کنند.

مسی و پدرش توسط دادستان اسپانیا به ثبت شرکت های صوری در کارائیب برای فرار از پرداخت مالیات درآمد حاصل از فروش امتیاز استفاده تبلیغاتی از چهره‌ اش متهم شده بودند. بازیکن بارسلونا و پدرش همچنین به عدم پرداخت ۴،۱ میلیون یورو مالیات بین سال های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹ متهم شده بودند. ستاره باشگاه بارسلونا دو سال پیش این مبلغ را به حساب اداره مالیات اسپانیا واریز کرد اما این موضوع باعث توقف روند دادگاه نشد.

مسی در دادگاه عنوان کرد که از حساب و کتاب امور مالیش خبر نداشته و از ماجرای عدم پرداخت مالیات هیچ گاه مطلع نبوده است.

لیونل مسی و پدرش می توانند نسبت به این حکم در دادگاه عالی اسپانیا درخواست فرجام خواهی کنند.

  • ۹۵/۰۴/۱۶

لیونل مسی

نظرات  (۱)

سلام :
مشخصه دیگه ...
 پول رو میده ...
ولی به مسی نمیخوره از اینجور کـــــارا ...
والا ...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">