فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

لوییز سوارز در راه تمدید با بارسلونا

پنجشنبه, ۲۰ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۰۲ ق.ظ
لوییز سوارز
لوییز سوارز مهاجم بارسلونا مدعی شد که روند تمدید قراردادش در حال پیشروی است.

به گزارش فوتبال جهان ، مهاجم اروگوئه ای با قرارداد فعلی اش تا سال 2019 در نیوکمپ ماندنی خواهد بود ولی گفته می‌شود که او قصد دارد قراردادش را 2 تا 3 فصل بیش از 2019 تمدید کند.

مهاجم 29 ساله قصد دارد فوتبالش را با بارسلونا ادامه دهد و از حضور در این باشگاه خوشحال است.

او گفت:

-

من به دنبال این هستم که با گلزنی به تیم کمک کنم. روند تمدید قراردادم در حال پیشرفت است. می‌خواهم با باشگاه ادامه دهم و جام ببرم.

-

سوارز تا به حال ، 2 قهرمانی لالیگا ، دو کوپا دل ری و یک لیگ قهرمانان به دست آورده است.

نظرات  (۱)

  • محمد مهدی حیدری
  • سلام سایت پر باری دارید .
    من که از این سوارز خوشم نمیاد احساس میکنم کمی مردهخور است.
    لطفا به وبلاگ من هم سری بزنید.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">