فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

ظاهرا قرارداد استعداد نروژی با سفیدپوشان تا سال 2019 تمدید شده است.
به گزارش فوتبال جهان ، مارتین اودگارد هافبک 19 ساله نروژی رئال مادرید که به صورت قرضی در هیرنوین هلند بازی می‌کند، فاش کرد که قراردادش با کهکشانی‌ها را تا سال 2019 تمدید کرده است.
به گزارش AS ، اودگارد در زمستان 2015 و در حالی که تقریبا تمام باشگاه‌های بزرگ اروپایی خواهان به خدمت گرفتنش بودند، به رئال مادرید پیوست و کارش را در تیم دوم باشگاه زیر نظر زیدان آغاز کرد. او در لیست اروپایی رئال مادرید نیز قرار گرفت و در آخرین هفته لالیگای همان فصل، مقابل ختافه اولین بازی‌اش در لالیگا را تجربه کرد. آن بازی، اودگارد را به جوان‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید که در لالیگا به میدان می‌رود، تبدیل کرد.
اودگارد در نیم فصل فصل گذشته تصمیم گرفت فوتبالش را در تیم و لیگ دیگری دنبال کند و به هیرنوین منتقل شد. او فصل گذشته شرایط چندان خوبی در لیگ هلند نداشت اما با شروع فصل جدید به نظر می‌رسد اوضاع بر وفق مراد است. او حالا در تمام بازی‌ها به صورت ثابت به میدان می‌رود. شب گذشته و پس از تساوی بدون گل تیم ملی زیر 21 سال نروژ مقابل رژیم صهیونیستی ، اودگارد از تمدید قراردادش با رئال مادرید گفت:
قراردادم با رئال مادرید ظاهرا در سال 2018 به پایان نخواهد رسید. برای یک سال دیگر قراردادم را تمدید کرده‌ام. دوست ندارم تا زمانی که باشگاه به صورت رسمی این موضوع را اعلام نکرده است، زیاد درباره‌اش حرف بزنم.
  • ۹۶/۰۶/۱۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">