فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

مهاجم فرانسوی المپیک لیون - لیگ اروپا - المپیک لیون - آ اس رمتمام برنامه‌های اتلتی به کاهش محرومیتش بستگی دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، اتلتیکو مادرید قصد دارد در صورتی که دادگاه حکمیت ورزشی حکم به کاهش محرومیت این باشگاه از فعالیت در نقل و انتقالات بدهد، برای خرید الکساندر لاکازت، مهاجم المپیک لیون اقدام کند.

به گزارش MARCA ، اتلتیکو مادرید از حالا برای فصل بعد خود برنامه‌ریزی می‌کند. پس از اینکه آ اس مدعی شد دیگو سیمئونه و آنتوان گریزمان برای فصل بعد هم در تیم ماندنی خواهند بود، حالا سران باشگاه در حال بررسی گزینه‌های احتمالی موجود در بازار برای تقویت ترکیب تیم هستند. البته همه چیز به حکم دادگاه حکمیت ورزشی (TAS) بستگی خواهد داشت و اتلتی امیدوار است مانند رئال مادرید، محرومیتش کاهش پیدا کند.

چنانچه این اتفاق رخ دهد، اتلتی برای بازیکنی که دو فصل پیش نیز به جذب او علاقمند بود، بار دیگر اقدام خواهد کرد. دو فصل پیش ( فصل 2014-2015) لاکازت با 27 گل آقای گل لوشامپیونه شد و سیمئونه درخواست جذبش را به مدیران باشگاه ارائه داد اما مسئولان باشگاه فرانسوی مخالفت کردند. فصل گذشته برای لاکازت چندان خوب پیش نرفت و مصدومیت‌های طولانی و گاه و بیگاه مانع از درخشش وی شد.

نهایتا این فصل، لاکازت 25 ساله بار دیگر به اوج برگشته و در حال حاضر با 22 گل، پس از کاوانی با 23 گل در رده دوم برترین گلزنان لیگ یک فرانسه جای دارد. گفته می‌شود خود لاکازت هم چندان بی میل به پیوستن به جمع شاگردان سیمئونه نیست. او پیشتر از تمایلش به خروج از لیون در تابستان پیش رو گفته بود. لاکازت تا سال 2019 با لیون قرارداد دارد.

اگر محرومیت اتلتی کاهش پیدا کند و لاکازت به این تیم بپیوندد، احتمالا شاهد خروج یکی از مهاجمان این تیم خواهیم بود. از  آرسنال به عنوان دیگر مشتری لاکازت یاد می‌شود.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">