فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

کریستیانو رونالدو

با وجود اینکه پیش بینی می شد که بین ماه های سپتامبر و اکتبر ، رونالدو قراردادش با رئال را تمدید کند اما هنوز این اتفاق نیفتاده است.

به گزارش فوتبال جهان ، مذاکرات تمدید قرارداد رونالدو از ماه ها پیش آغاز شده و پیش بینی می شد که در ابتدای فصل جاری به سرانجام برسد ؛ اما هنوز خبری از تمدید قرارداد فوق ستاره پرتغالی نیست.

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01151012.jpg

رونالدو بارها در مصاحبه های خود گفته است که دوست دارد با پیراهن رئال از فوتبال خداحافظی کند و فلورنتینو پرز(رئیس رئال) نیز بر این تاکید داشته است که هدف اول باشگاه، تمدید با رونالدو و حفظ او تا پایان دوران فوتبالش است.

به ادعای نشریه میرور، دلیل اصلی عدم تمدید رونالدو با رئال، اختلاف دو طرف بر سر مدت قرارداد است. رونالدو قصد دارد قرارداد خود را تا 2021 تمدید کند اما مسئولان رئال اصرار دارند تا قرارداد جدید او تا 2020 اعتبار داشته باشد.

 

رئالی ها از این بیم دارند که ممکن است بستن قرارداد با رونالدوی 31 ساله تا 2021 یک نوع ریسک باشد به خصوص اینکه قرار است حقوق خالص 21 میلیون یورویی در سال به وی پرداخت کنند. رونالدو تا ژوئن 2018 با رئال قرارداد دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">