فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

منچستر یونایتد هم گورتسکا را می خواهد

چهارشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۷ ب.ظ

لئون گورتسکا

تیمی جدید خوهان به خدمت گیری لئون گورتسکا شده است.

به گزارش فوتبال جهان ، لئون گورتسکا هافبک آینده دار فوتبال آلمان مشتریان زیادی دارد. قراردا کنونی گورتسکا در پایان فصل به اتمام می رسد و تلاش های کریستین هایدل برای امضا قرارداد با این بازیکن ملی پوش بی نتیجه مانده است. 

در بین رسانه های آلمان بایرن مونیخ به عنوان مقصد نهایی این بازیکن مطرح شده و گفته می شود گورتسکا در پایان فصل و پس از پایان قراردادش به صورت بازیکن آزاد به قهرمان بوندس لیگا می پیونند. در هفته های اخیر بارسلونا هم به گورتسکا علاقه نشان داده و احتمال داده می شود باشگاه کاتالانی در ژانویه برای جذب این هافبک باکس تو باکس اقدام کند، اما اکنون نام یک تیم دیگر هم به عنوان مشتری گورتسکا مطرح شده است.

منچستر یونایتد نام جدیدی است که در لیست مشتریان گورتسکا دیده می شود. بنا بر گزارش Manchester Evening News  ژوزه مورینیو مدت هاست بازی گورتسکا را به دقت زیر نظر گرفته و می خواهد او را برای جانشینی مایکل کریک به خدمت بگیرد.

  • ۹۶/۰۷/۱۲

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">