فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

منچستر یونایتد وضعیت دوناروما زیر نظر دارد

جمعه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۲۴ ب.ظ
مینو رایولا - منچستر یونایتدآینده جیجی دوناروما همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش فوتبال جهان ، جانلوییجی دوناروما حالا ۱۸ ساله شده است و این یعنی که او می تواند قراردادی با مدت زمان بیشتر از ۳ سال امضا کند. برکسی پوشیده نیست که منچستر یونایتد حالا باشگاه مورد علاقه مینو رایولا ، مدیر برنامه مشهور دنیای فوتبال است. رایولا برخی از موکلانش مثل ابراهیموویچ، پوگبا، مخیتاریان و رومرو را به اولدترافورد منتقل کرده و همین مسئله باعث می شود همیشه احتمال انتقال سایر موکلانش هم به انگلیس وجود داشته باشد.

از طرفی با توجه به عملکرد نه چندان قابل قبول کیلور ناواس در دروازه رئال مادرید، این فرضیه وجود دارد که اگر کهکشانی ها قصد داشته باشند داوید دخیا را به اسپانیا بیاورند، دروازه بان اسپانیایی به سانتیاگو برنابئو خواهد رفت. به همین دلیل منچستر یونایتد در حال بررسی شرایط گزینه هایی است که می توانند در صورت جدایی احتمالی ده خیا، به تیم بروند.

شیاطین سرخ می توانند با پیشنهاد ۵۰ میلیون یورویی و با دستمزد سالانه ۳ میلیون یورو به سراغ دوناروما بروند ولی به احتمال زیاد چنین پیشنهادی از سوی میلان رد خواهد شد. روسونری می خواهد همان پیشنهادی را که یوونتوس به پوگبا ارائه کرده بود، به دوناروما عرضه کند و درصدی برای انتقال بعدی دروازه بان جوان در نظر گرفته خواهد شد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">