فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user244319/content-article/01249980.jpg

از نگاه موندو ، گریزمان هدف نقل و انتقالاتی شماره یک بارسا در تابستان 2018 محسوب می‌شود. 

به گزارش فوتبال جهان ، آنتوان گریزمان مهاجم فرانسوی و ملی پوش اتلتیکو مادرید که گفته می‌شود مورد توجه بارسلونا قرار دارد ، ظاهرا از این انتقال استقبال کرده و بازخوردش به این علاقه مثبت بوده است.

به گزارش mundodeportivo، گریزمان 26 ساله هدف نقل و انتقالاتی شماره یک بارسلونا در تابستان است. آبی اناری‌ها می‌دانند که مسی و سوارز سال آینده 31 ساله خواهند بود و خط حمله تیم نیاز به یک تقویت بزرگ دارد. گریزمان در صدر لیست اهداف باشگاه قرار گرفته و اولین اقدامات نیز انجام شده است. مدیران بارسلونا اخیرا با نزدیکان و اطرافیان گریزمان تماس‌هایی برقرار کرده‌اند و نتیجه، مثبت بوده. گریزمان از علاقه بارسلونا استقبال کرده و از آنجا که قصد دارد سال آینده یک جهش بزرگ در دوران فوتبالش تجربه کند، پیوستن به بارسلونا این هدفش را برآورده خواهد کرد.

اتلتیکو مادرید نیز به خوبی می‌داند که امسال ، سال آخر گریزمان در این تیم است. در واقع گریزمان در تابستانی که گذشت نیز تا آستانه جدایی از روخی بلانکوس پیش رفت اما در نهایت به دلیل پابرجا ماندن محرومیت باشگاه از خرید بازیکن، تصمیم گرفت با افزایش دستمزد، یک سال دیگر نیز در جمع شاگردان سیمئونه بماند. بند آزادسازی گریزمان تا ا جولای 2018 روی 200 میلیون تنظیم شده و از آن به بعد به همان 100 میلیون یورو بازخواهد گشت و بارسا هیچ مشکلی برای فعال کردن آن ندارد.

بارسا به درخواست والورده که علاقه زیادی به گریزمان دارد ، از تابستان قبل به دنبال جذب این بازیکن بود اما بند آزادسازی نجومی او، باشگاه را منصرف کرد. این، همان چیزی بود که بارتومئو به گیل مارین، مالک اتلتی نیز گفت. بارسا که می‌داند گریزمان پیشنهاد خوب ، کم ندارد و بزرگان اروپا خواهان به خدمت گیری او هستند، مایل است هر چه زودتر، توافق با خود بازیکن را نهایی کند تا از هر گونه غافلگیری در نقل و انتقالات جلوگیری کند. البته جذب گریزمان به معنای نشانه‌ای بر جدایی سوارز نیست چون گریزمان بازیکنی چند پسته است و در تقریبا همه نواحی خط حمله توانایی بازی دارد. 

باید دید لحن قاطع موندو از تصمیم باشگاه برای خرید گریزمان تا چه اندازه به واقعیت نزدیک است. گرچه برای پی بردن به حقیقت ماجرا ، باید چندین ماه دیگر منتظر ماند.

  • ۹۶/۰۸/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">