فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

https://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user257089/news/nintchdbpict0003090308281.jpg

زردها به صورت کلی 130 میلیون یورو می‌خواهند.

به گزارش فوتبال جهان ، در حالی که دورتموند امروز رسما اعلام کرد که با شروطی حاضر به فروش عثمان دمبله است ، خبر رسیده انتقال وینگر فرانسوی و ملی‌پوش تنها به توافق دو باشگاه بر سر بندهای پاداش بستگی دارد.

به گزارش mundodeportivo، بارسا هنوز از خرید دمبله دست نکشیده است. در واقع، دو باشگاه پل‌های ارتباطی را خراب نکرده و هنوز در حال گفتگو هستند. پس از اینکه زردها پیشنهاد اول بارسا را رد کردند، باشگاه به دنبال بهتر کردن بسته پیشنهادی‌اش، سعی در مجاب کردن طرف آلمانی دارد. این در حالی است که دمبله خودش را از چشم همه دور نگه داشته و با توجه به محرومیتش از حضور در تمرینات دورتموند، در فرانسه به سر می‌برد تا ببیند تکلیفش چیست.

اما دورتموند امروز رسما اعلام کرد که بارسا باید تا پیش از بسته شدن بازار نقل و انتقالات، خواسته‌های آنها را اجابت کند تا دمبله را به دست بیاورد. منظور دورتموند از خواسته‌ها، احتمالا همان بندهای پاداشی بوده است. گفته می‌شود دو باشگاه بر سر رقم ثابت حدود 100 میلیون یورویی به توافق اولیه رسیده‌اند اما چیزی که مذاکرات را به بن بست کشانده، اختلاف بر سر بندهای پاداشی است. 

طرف آلمانی ظاهرا بندهایی را می‌خواهد که می‌داند قطعا به آنها دست پیدا خواهد کرد. بندهایی نظیر تعداد بازی دمبله در بارسا ، صعود بارسا به لیگ قهرمانان اروپا و ... البته مهم‌تر از این شروط ، دورتموند بدون شک ابتدا از دمبله می‌خواهد تا در رسانه‌ها رسما از باشگاه به دلیل بی انضباطی‌های اخیرش عذرخواهی کند تا وجهه دورتموند در رسانه‌ها خدشه دار نشود. در حالی که آبی اناری‌ها مایلند شروط دشوارتری بگذارند تا اگر مجبور به پرداخت پاداش شدند ، ارزشش را داشته باشد. شروطی چون قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یا حضور دمبله در رقابت توپ طلا. ظاهرا دورتموند در مجموع برای موافقت با فروش دمبله، 130 میلیون یورو می‌خواهد. از طرفی گفته می‌شود جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس بارسلونا نیز به مدیرانش اعلام کرده هر چه در توان خودشان و باشگاه هست را برای عملی کردن این انتقال ها بگذارند. 

در حال حاضر و با توجه به وضعیت موجود ، عثمان دمبله ، ژان میشل سری و فیلیپه کوتینیو به ترتیب اولویت اول تا سوم بارسلونا در بازار نقل و انتقالات هستند. گرچه این گونه به نظر می‌رسد که خرید هافبک ساحل عاجی نیس با توجه به داشتن بند آزادسازی 40 میلیون یورویی، آسان‌تر است و زودتر انجام خواهد شد. روزهای داغ و پر التهابی در انتظار بارسلوناست.

  • ۹۶/۰۵/۲۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">