فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

به نظر می‌رسد باید کار انتقال مدافع کلمبیایی به بارسلونا را تمام شده بدانیم.
به گزارش فوتبال جهان ، یری مینا مدافع کلمبیایی و ملی‌پوش پالمیراس برزیل که به شدت مورد علاقه بارسلونا قرار داشت ، در زمستان سال 2018 رسما به جمع آبی اناری‌ها ملحق خواهد شد.
به گزارش mundodeportivo ، یری مینای 22 ساله از جمله مدافعانی‌ست که با بازی‌های درخشان خود در پالمیراس، علاقه چندین باشگاه بزرگ اروپایی را به خود جلب کرده بود. در این میان بارسلونا از مدت‌ها پیش تلاش خود را برای جذب مینا آغاز کرد و پس از توافق اولیه با بازیکن، حالا و در جلسه با  مسئولان پالمیراس، موافقت این باشگاه را نیز به دست آوردند تا مینا زمستان سال بعد رسما آبی اناری‌پوش شود.
در جلسه‌ای که اخیرا در بارسلونا میان نمایندگان دو باشگاه و بازیکن برگزار شد، طرفین توافق کردند که مینا تا دسامبر 2017 در پالمیراس بازی کند تا این باشگاه بتواند از این بازیکن در کوپا لیبرتادورس استفاده کند و پس از آن در زمستان رسما به بارسلونا بپیوندد. گفته می‌شود رقم این انتقال، 9 میلیون یورو خواهد بود. مینا که با تیمش قهرمانی برزیل را کسب کرده، به عنوان بهترین مدافع لیگ برزیل شناخته می‌شود.
به دنبال این توافق ، مدیربرنامه‌های بازیکن به زودی به بارسلونا سفر خواهد کرد تا آخرین جزئیات قرارداد موکلش را نیز نهایی کند. 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">