فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

هکینگ با وولفسبورگ تمدید کرد

يكشنبه, ۱۸ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۵۰ ب.ظ

دیتر هکینگ

باشگاه وولفسبورگ اعلام کرد که قرارداد دیتر هکینگ، سرمربی موفق خود را به مدت 2 سال دیگر تمدید کرده و وی تا سال 2018 روی نیمکت این تیم آلمانی خواهد نشست.

کلاوس آلوفس، مدیر ورزشی تیم فوتبال ولفسبورگ در این رابطه گفت: فلسفه فوتبالی دیتر هکینگ مناسب ولفسبورگ است و او در این مدت کارهای برجسته‌ای برای این تیم انجام داده است. ما با دیتر برنامه‌های بزرگی در سر داریم. در حال حاضر عملکرد عالی چند فصل اخیر تیم را دنبال می‌کنیم و می‌خواهیم جایگاه خود را در بین تیم‌های سطح بالا تثبیت کنیم.

دیتر هکینگ هم پس از تمدید قراردادش اظهار داشت: پیش از این هم گفته بودم که خوشحال می‌شوم پس از سال 2016 هم در ولفسبورگ بمانم. به مسئولان باشگاه اطمینان کامل دارم و مایلم مراتب قدردانی از آنها را به جا بیاورم.

هکینگ 50 ساله در سال 2012 هدایت ولفسبورگ را بر عهده گرفت و این تیم را فصل گذشته به قهرمانی جام حذفی آلمان و نایب قهرمانی بوندی‌لیگا رساند. تیم تحت هدایت او اخیراً در دیدار سوپرجام آلمان در ضربات پنالتی بر بایرن‌ مونیخ غلبه کرد و فاتح این جام شد.

  • ۹۴/۰۵/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">