فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پاری سن ژرمن قیمت مارکو وراتی را مشخص کرد

پنجشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۲:۳۰ ب.ظ
مارکو وراتیپاریسی‌ها به پیشنهادهای زیر 85 میلیون یورو گوش نخواهند کرد.

به گزارش فوتبال جهان ، باشگاه پاری سن ژرمن در تابستان آتی به پیشنهادهای زیر 85 میلیون یورو برای فروش ستاره خط میانی خود ، مارکو وراتی گوش نخواهد کرد. هافبک ملی‌پوش ایتالیایی که مشتریان زیادی دارد.

به گزارش نشریه ایتالیایی اسپورت مدیاست ، وراتی 24 ساله که از پسکارا و در زمان مربی گری کارلو آنچلوتی به پارک د پرنس منتقل شد در این چند فصل فوق العاده ظاهر شده و بازی‌های خوبش باعث شده تا بسیاری از باشگاه‌های متمول اروپای به دنبال جذب وی باشند. اگرچه در دو فصل اخیر تلاش هیچ‌کدام از مشتریان وراتی به دلیل فروشنده نبودن پاریسی‌ها - که خود از جمله متمول‌ترین باشگاه‌های اروپا به شمار می‌روند - به نتیجه نرسیده است.

حالا خبر می‌رسد مدیران این باشگاه روی هافبک ارزشمند خود ارزش‌گذاری کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، پاری سن ژرمن به پیشنهادهای زیر 85 میلیون یورو برای وراتی توجهی نخواهد کرد و این یعنی هر تیمی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن است، باید حداقل 85 میلیون یورو کنار بگذارد. وراتی که تا سال 2021 با پاریسی‌ها قرارداد دارد. از یوونتوس و بارسلونا به عنوان جدی‌ترین مشتریان وراتی نام برده می‌شود.

باید دید آینده وراتی در کدام تیم رقم خواهد خورد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">