فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پرونده نیمار برای همیشه مختومه اعلام شد

چهارشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۵، ۱۰:۳۰ ب.ظ
نیمارباشگاه بارسلونا تنها به پرداخت دو جریمه مالی محکوم شد.

به گزارش فوتبال جهان ، دادگاه ایالتی بارسلونا امروز تصمیم نهایی خود را درباره پرونده انتقال نیمار به بارسلونا گرفت و در نهایت این پرونده را با محکوم کردن باشگاه بارسلونا به پرداخت دو جریمه مالی، برای همیشه مختومه اعلام کرد.

به گزارش marca، بنابر گزارشی کادنا سر همان طور که از قبل برنامه‌ریزی شده بود تا این دادگاه در نیمه اول ماه دسامبر تصمیم نهایی خود را اعلام کند، امروز دادگاه ایالتی بارسلونا که پرونده نیمار -1 از سوی دادگاه عالی اسپانیا به آن‌ها تحویل داده شده بود، اعلام کرد که این پرونده با محکوم کردن باشگاه بارسلونا به پرداخت دو جریمه 1.4 و 4.6 میلیون یورویی، برای همیشه مختومه اعلام شده است.

این پرونده همان پرونده‌ای‌ست که سه سال پیش با شکایت یوردی کاسس، یکی از مدیران باشگاه بارسلونا در رابطه با تخلف ساندرو روسل و بارتومئو در انتقال نیمار از سانتوس به بارسلونا در دادگاه عالی اسپانیا کلید خورد و پس از چندین و چند بار بررسی، درخواست تجدیدنظر و البته شکایت‌های دیگری که در این میان صورت گرفت، امروز مختومه اعلام شد و دادگاه بارتومئو و روسل را از هر گونه جرم و تخلف نیز تبرئه کرد.

گفتنی‌ست نیمار حالا باید تمام تمرکز خود را روی پرونده دوم خود بگذارد. پرونده‌ای که به دلیل شکایت کمپانی DIS باز شده است. باید دید سرانجام این پرونده به کجا ختم خواهد شد.

  • ۹۵/۰۹/۲۴

بارسلونا

نیمار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">