فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

نیمار

نمایش خیره کننده نیمار در سه فصلی که در باشگاه بارسلونا توپ زده باعث شده تا این بازیکن جوان برزیلی امسال نامزد دریافت توپ طلا شود، اما آنچه که پدر این بازیکن، که مدیر برنامه هایش نیز به حساب می آید را نگران کرده است، انفعال مسئولان بارسلونا در رفع مشکلات مالیاتی این بازیکن است، مشکلاتی که می تواند مجازات هایی از قبیل زندان را برای او در پی داشته باشد.

 

فلورنتینو پرز  از 4 ماه پیش توسط 3  وکیل بلند پایه رئال مادرید شروع به مذاکره با نیمار کرد، وعده او در صورت انتقال این بازیکن به سانتیاگو برنابئو رفع تمام مشکلات مالیاتی اش بوده است.

 

روزنامه اسپرت کاتالونیا از نگرانی هواداران بارسلونا در صورت جدی شدن این انتقال نوشته است و عنوان کرده اگر نیمار راهی را برود که فیگو در سال 2000 رفت، خیانت بزرگی  به بارسا کرده است.

 

پدر نیمار بارها از اینکه بارتومئو و دیگر سران بارسا تمام تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات مالیاتی فرزندش انجام نمی دهند انتقاد کرد و در مورد آینده نیمار و امنیت او در کاتالان ابراز نگرانی کرد.

 

گفته می شود 4 ماه پیش، مبلغ پیشنهادی اولیه رئالی ها به نیمار 90 میلیون یورو بوده است. بارسلونایی ها دل خوشی از اقدامات پرز ندارند زیرا در سال 2000، ستاره پرتغالی و کاپیتان وقت این تیم را به سانتیاگو برنابئو آورد و حالا هم خیال دارد تا یک ضلع مثلث MSN را به مادرید بکشاند.

 

  • ۹۴/۱۰/۰۶

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">