فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

http://static2.varzesh3.com/files/picture/01157794.jpg

آخرین پاسخ لوئیس انریکه سرمربی بارسا به مدیران این باشگاه در مورد تمدید قرارداد ، موکول کردن همه چیز به پایان فصل بوده است.

به گزارش فوتبال جهان ، لوئیس انریکه تا پایان فصل جاری با بارسلونا قرارداد دارد و فعلا در مورد ادامه همکاری با آبی اناری ها دچار تردید است.

او در دو فصل اخیر ، 8 افتخار مهم برای بارسلونا کسب کرده و بسیاری معتقدند که انریکه در صورت تکرار افتخارات دو فصل گذشته، به تمدید قرارداد قانع خواهد شد.


در همین راستا آ.اس ادعا کرد که مسئولان بارسلونا قصد دارند در صورت عدم رضایت انریکه برای تمدید قرارداد، کمک اول او یعنی «خوان کارلوس اونزوئه» را به عنوان سرمربی فصل بعد انتخاب کنند و البته تمایل دارند انریکه این بار به عنوان مدیر فنی به کار خود در باشگاه ادامه دهد.

لوئیس انریکه بارها از اونزوئه تمجید کرده و در جریان بازی های بارسا، بسیار از وی مشاوره می گیرد. نمونه چنین انتقال قدرتی را در زمان جدایی گواردیولا شاهد بودیم؛ وقتی مسئولان وقت بارسلونا، تیتو ویلانووا را جایگزین پپ کرده و او توانست بارسا را قهرمان لالیگا در فصل 2012-2013 کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">