فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

پلان B رئال در صورت ناکامی در جذب کورتوا

سه شنبه, ۱۹ بهمن ۱۳۹۵، ۰۵:۰۲ ب.ظ

تاتنهام - رئال مادرید

رئال مادرید سخت در پی این است تا تیبو کورتوا گلر بلژیکی چلسی را در نقل و انتقالات تابستانی آتی به خدمت بگیرد.

به گزارش فوتبال جهان ، به نظر می رسد که کیلور ناواس ، سال آخر حضور خود در رئال را سپری می کند. گلر کاستاریکایی که تابستان 2015 تا آستانه معاوضه با دخیا نیز پیش رفت، در فصل جاری از فرم همیشگی خود فاصله گرفته است.

در اسپانیا همه بر این عقیده اند که تیبو کورتوا اصلی ترین گزینه برای جانشینی ناواس است؛ اما درخشش فوق تصور این دروازه بان بلژیکی در چلسی و صدرنشین بودن آبی ها در لیگ جزیره، باعث شده تا مسئولان چلسی پیشنهاد تمدید قرارداد مناسبی به وی ارائه دهند؛ هرچند که کورتوا هنوز به آن پاسخ نداده است.

به ادعای نشریه سان ، رئال اگر در جذب کورتوا ناکام بماند و این دروازه بان قرارداد خود با چلسی را تمدید کند، آنگاه به سراغ هوگو لوریس ، گلر فرانسوی تاتنهام خواهد رفت. به ادعای این منبع ، لوریس با وجود اینکه به تازگی قرارداد خود را تا 2022 تمدید کرده؛ اما با رسیدن پیشنهاد رئال به این تیم پاسخ مثبت خواهد داد. پیشنهاد رئال، حقوق سالانه 12 میلیون یورویی است که دو برابر مبلغی است که هم اکنون لوریس از تاتنهام دریافت می کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">