فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

په په مدافع رئال مادرید بر سر اینکه با رئال تمدید کند یا اینکه پیشنهاد منچستریونایتد و هبی فورچون را بررسی کند دچار تردید شده است.
به گزارش فوتبال جهان ، پس از 10 سال حضور موفق در رئال مادرید و تبدیل شدن به یکی از بهترین مدافعان تاریخ این باشگاه، په په حالا در آستانه جدایی از جمع کهکشانی ها قرار دارد. قرارداد په په ژوئن 2017 به اتمام می رسد و او طبق قوانین آزاد است تا با باشگاه مدنظرش قرارداد ببندد.
په په قصد داشت قراردادی دو ساله با رئال ببندد ولی مدیران رئال به وی قراردادی یک ساله پیشنهاد داده اند.
از سوی دیگر مورینیو، سرمربی یونایتد علاقمند است تا په په را یک بار دیگر به عنوان بازیکن در اختیار داشته باشد. آقای خاص سه سال در رئال مربی په په بود و طبق ادعای ساندی اکسپرس، بی میل نیست تا در صورت به نتیجه رسیدن روند تمدید قرارداد این مدافع پرتغالی با رئال، او را بار دیگر به خدمت بگیرد.
دیگر پیشنهاد په په از تیم هبی فورچون چین است که هدایتش را پیگرینی بر عهده دارد. چینی ها به په په پیشنهاد حقوق 15 میلیون یورو خالص در سال را داده اند. باید دید مدافع رئال در نهایت کدام مسیر را انتخاب خواهد کرد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">