فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

فوتبال جهان

پوشش اخبار و وقایع فوتبال ایران و جهان

وین رونی در 31 سالگی و به دور از سال های درخشان گذشته می تواند با قبول پیشنهادهای دریافت شده از باشگاه های چینی ، دو برابر کریستیانو رونالدو دستمزد بگیرد!
به گزارش فوتبال جهان ، وین رونی در تابستان آینده پیشنهادی با حقوق سرسام آور 700 هزار پوند را دریافت خواهد کرد تا از لیگ برتر دست بکشد و همچون بازیکنان لیگ برتری دیگری نظیر گراتزیانو پله، اسکار، رامیرز و پائولینیو راهی فوتبال چین شود.
به گزارش سایت Mirror، در شرایطی که کاپیتان منچستریونایتد و تیم ملی انگلستان دیگر جایگاه تضمین شده ای را در باشگاه و تیم ملی کشورش ندارد، دو باشگاه چینی، وین رونی را به عنوان هدف بزرگ نقل و انتقالاتی شان برای تابستان آینده انتخاب کرده اند. باشگاه گوانگژو اورگرانده تائوبائو - ثروتمندترین باشگاه چین - و همچنین باشگاه بیجینگ (پکن) گوان، وین رونی را به عنوان اختر بازیکنی که فوتبال چین را به سطح دیگری خواهد رساند، انتخاب کرده اند.
چینی ها در تلاشند تا اعتبار لیگ فوتبالشان را با جذب نام های بزرگ فوتبال جهان، ارتقا بخشند. آخرین فوتبالیست مشهوری که راهی فوتبال چین شده، اسکار - بازیکن 25 ساله سابق چلسی - است که روزهای گذشته با قراردادی 60 میلیون پوندی و حقوق هفتگی 400 هزار پوندی راهی شانگهای SIGP شد. همچنین کارلوس توز نیز با حقوق هفتگی خارق العاده 615 هزار پوندی به زودی راهی شانگهای شنهوا خواهد شد.
در همین حال، وین رونی که همین حالا حقوق هفتگی 260 هزار پوندی را از منچستریونایتد دریافت می کند، می تواند با قبول پیشنهاد گوانگژو اورگرانده، میزان دریافتی اش را از اسکار و کارلوس توز نیز بالاتر ببرد. در بین ستارگان فوتبال اروپا، در حال حاضرکریستیانو رونالدو با دریافت حقوق هفتگی 365 هزار پوندی از رئال مادرید، بیشترین حقوق را دریافت می کند.
گفتنیست وین رونی در این تابستان هم پیشنهادی را از بیجینگ گوان چین داشت، اما با رد کردن این پیشنهاد ترجیح داد تا در منچستریونایتد باقی بماند. کایپتان منچستریونایتد تنها یک گل تا رسیدن به رکورد گلزنی سر بابی چارلتون برای شیاطین سرخ فاصله دارد و با زدن دو گل می تواند نامش را در تاریخ این باشگاه انگلیسی برای همیشه جاودان کند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">